mercredi 12 avril 2017

13@rts April Challenge #53


Coucou!
Voici ma participation au défi de 13@rts!
Le défi est à propos de la liberté! Tellement inspirant!

Hello!
Here is my participation for the 13@rts challenge!
The challenge is about freedom, so inspiring!

Voici ma page, j'ai pris une photo de ma fille et moi en vacances, à la plage!
Je me sens si libre en vacances!!!

Here is my page, I chose a picture of my daughter and I during our vacation and at the beach.
Because I feel alive and free when I'm on vacation!

Plans rapprochés : 
Some close ups : 




J'ai utilisé : 
I have used : 
- Papier/Paper : 13@rts Auro Rosa
- Splash! Ink White
- Splash! Ink Blue Light
- Rainbow Color Navy Blue
- Natural Mica Flakes Black
- Stencil 13arts


1 commentaire:

  1. And your LO is so gorgeous!!! I love your work! It ;s beautiful once again!Thank you so much for participating in 13Arts challenge!

    RépondreEffacer